Thursday, September 22, 2011

~a beautiful thing~

~ха~колко съм глупав~лятото се роди отново~в звуците които харесвам~невероятно е ,че някой може да чете мисли~твоите мисли~ и да ги превръща в звуци~ до Теб ~ преди това дочетох призрачната книга ~ която се оказа написана под влияние на Стивън Райт ~ съзрях го в последната глава ~ ужас ~ отново разбирам колко съм непрозорлив ~ и все пак ~ наивността ми ~ ми носи толкова приятни изненади ~ не искам да го разбирам този свят ~ нека е неразбираем ~ така хубавото което ми се случва е толкова вибриращо истинско ~ като буря по кожата ~~~:)~ with or without you ~
~ можеш ли да легнеш на пода ...And you give yourself away ~



Как разбираш, че ти е свършило невидимото мастило?
~не мога да отговоря на този тъй труден въпрос...хаха защото може би още не е свършило~

No comments: